יום שני, 31 באוגוסט 2009

אוהד טייב

אוהד טייב
גיל: 23
מגורים: ראשל"צ
עיסוק: קבלן מטבחים

אוהד נתפס בעיני הסביבה כליצן, אך הוא רואה את עצמו כאיש עסקים רציני וממולח. לתוכנית הוא מגיע בשל סיבה אחת מרכזית וברורה- המיליון.
אוהד מעוניין להבליט את השנינות שלו. "אני יכול להצחיק, לפעמים גם להיות חמוד, למרות שחמוד אומרים לכלב. הייתי רוצה להצניע את היצר הזה שיש לי ללכלכך על אנשים. יש לי נטייה לדאחקות, אפילו בפנים ולא בפנים. כאילו אם יש אחת שעושה יוגה, הייתי עושה עליה ים דאחקות עם כולם. זה מה שמצחיק אותי".
לאוהד אין בעיה עם עימותים ואין לו בעיה להגיד מה הוא חושב לחברים שלו. הוא לא אוהב לצאת פראייר. "אהבתי להתווכח, להפוך מישהו אשם למצב זכאי באמצעות ויכוח. זה היה מעצבן אנשים. אנשים מתחלקים לשונאים אותי ומחבבים אותי"
לאוהד חשוב להוכיח שהוא יכול לנצח, ובגדול. "אבא שלי לא בעד המשחק. הוא טען שאני לא אסתדר ושאני אודח תוך שתי תוכניות. אמרתי לו – התוכנית לא בנויה רק על הכוח".