יום שני, 31 באוגוסט 2009

אבי רז

אבי רז
גיל: 27
מגורים: מבשרת ציון
עיסוק: ברמן

הצבא היא תקופה משמעותית ביותר עבור אבי. הוא היה לוחם בצנחנים אשר נפצע במהלך פעילות. במהלך התקופה פיקד על הצוות שלו. "3 שנים משמעותיות ביותר- אתה נכנס מוצר אחד ויוצא מוצר אחר לגמרי, אתה צריך לקחת אחריות לא רק על עצמך אלא גם על חברים, אתה הופך לגבר, לבן אדם עצמאי, אתה מחזיק נשק, מבין שיש לך כוח על חיים של אחרים".
על הרצון לנצח: "אני כאן בשביל להיות השורד האחרון, פחות מעניין אותי הפרס. אני בן אדם תחרותי- אתה לא מרוויח מקום שני, אתה מפסיד מקום ראשון."
על המראה החיצוני: "אני אוהב את איך שאני נראה, מקבל פידבקים מהסביבה ואתה מבין שככה אתה נתפס .זה פותח דלתות, אבל לא חושב שצריך להישען רק על זה."
אבי נמצא בזוגיות עם נוי, שזכתה בתואר מלכת החן בתחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 2009. "אני בטוח לא אובייקטיבי, אבל היא הכי יפה בעולם."