יום שני, 31 באוגוסט 2009

הדס הורנבלס

הדס הורנבלס
גיל: 27
מגורים: אלקנה
עיסוק: נציגת שירות

הדס מגיעה ממשפחה דתית. היא עצמה חזרה בשאלה, אך החינוך הדתי-לאומי שקיבלה מורגש. היא מתבטאת ברהיטות, בשפה גבוה, יש לה עולם ערכים וידע כללי נרחב. אחת האהבות שלההיא כיתות דיון בצרפתית. "אני אגש לויכוח עם כל הכלים והאסמכתאות. אני אוהבת לפתח דיונים. זה לא באמת ויכוחים, זה כיף לי, אני חיה בשביל להגיד את אשר על ליבי." חוץ מזה, היא חולה על שירי ארץ ישראל ושרה אותם להנאתה גם באוטובוס.
הדס מכורה לספרי קריאה, ספרי עיון, ספרי היסטוריה, מילונים, ספרים בצרפתית ועוד.
להישרדות היא מגיעה כדי להגשים חלום, היא רוצה לחיות בתוך ספר, מעריצה של הספר "החוף" של אלכס גרלנד וחולמת לחיות בתוכו. "אני רוצה לחיות בתוך ספר. זה וואו! זה אתגר: המחנה, המשחק והאווירה מסביב מושכים אותי."
החיוך של הדס הוא אחד מהמאפיינים הבולטים שלה. היא מרבה לחייך ומאמינה גדולה באופטימיות.