יום שני, 31 באוגוסט 2009

אביגיל פרל

אביגיל פרל
גיל: 25
מגורים: תל אביב
עיסוק: מנהלת יח"צ

"אני אוהבת את ישראל יותר ממה שאני אוהבת את עצמי"
אביגיל היא Jewish American Princess ,JAP, שגדלה והתחנכה בפרברים של ארצות הברית. "חייתי את האול אמריקן דרים, היה לי חבר פוטבול פלייר, הצטרפתי לקבוצת מעודדות, עם הפונפונים והכל" .
היא עלתה ארצה כי החלום שלה הוא להשפיע על המציאות בישראל, ואחרי שעבדה בקונגרס בוושינגטון די.סי. הגיעה למסקנה חד משמעית - "אני רוצה להיות ראש הממשלה של מדינת ישראל". היא מצהירה - " אני רוצה שכשהילדים שלי יגדלו, שהמדינה שלי תהיה במצב יותר טוב ממה שהיא הייתה לפני שאני ניסיתי לעזור", "אני אוהבת את ישראל יותר ממה שאני אוהבת את עצמי".
לפני שהיא כובשת את הפוליטיקה הישראלית היא מתכננת להקים משפחה ומחפשת חתן, חשוב שיהיה מבית טוב, חובה יהודי ומאוד רצוי שיהיה ישראלי: "הם רק נראים קשוחים כאלה מבחוץ, אבל מבפנים הם כמו עוגייה".